بصیرت اخبار

وینزویلا کے صدر نکولس مادورو نے المیادین کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں کہا کہ "میں آیت اللہ خامنہ ای (انقلاب اسلامی ایران کے رہبر) سے بہت متاثر اور ان کا شیفتہ ہوں اور جب بھی میں ایران جاتا ہوں میں ان سے بات کرنا پسند کرتا ہوں۔" انہوں نے مزید کہا: "وہ ایک اعلیٰ با تدبیر اور ذہانت والا آدمی ہے۔" مجھے امید ہے کہ میرے اگلے دورہ ایران میں مجھے آیت اللہ خامنہ ای سے دوبارہ بات کرنے کا موقع ملے گا۔(۱)


حوالہ:

۱۔ سائٹ خبر گزاری صدا و سیما۔

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی