بصیرت اخبار

آہ کربلا-مداحی حاج حسن جمالی

Friday, 12 November 2021، 11:09 AM

مهدی که خود دو چشم خلایق به سوی اوست

در هر غروب، چشم ترش سوی زینبؑ است

ای گل نرجس خار توام

یوسف زهراؑ عار توام

دوای دردِ قلب منی

بخدا من سربار توام بیمار توام

 آه غریبِ فاطمهؑ العجل

آه بسه این فاصله العجل

آه راوی روضه کربلا

آه کربلا کربلا کربلا

آه کربلا کربلا کربلا

آه کربلا کربلا کربلا

شال عزات روی گردنم

وقف ابالفضلِؑ قدمم

وصیتِ من همینه که

بنویسید روی کفنم

من سینه زنم من گریه کنم

من لطمه زنم

آہ قرار بعدی ماهمه

آه به مدد بی بی فاطمهؑ

آه کنارِ نهرِ علقمه

آه قرارِ بعدی ماهمه

آه به مدد شهِ علقمه

آه حرمِ زینبِ فاطمه

آه کربلا کربلا کربلا

آه کربلا کربلا کربلاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ 21/11/12
عون نقوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی